Melihat watak wanita munurut Jumlah hari dan pasaran

Istilah bahasa jawa adalah Weton,Ini di gunakan auntuk meramal apakah dalam berhubungan ada kecocokan atu tidaknya.Jika dua orang anak manusia di uji atau di tes wataknya menurut jumplah hari dan pasarannya,maka hasil akhir akan ditemukan “jodoh gaknya”.
Dibawah ini Melihat watak wanita munurut Jumplah hari dan pasaran:
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(TUJUH),mempunyai watak ceroboh dalam melakukan sesuatu,pemalas dan sempit hati.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(DELAPAN),Mempunyai watak: Suka dengki apda sesama dan suka marah-marah dalam menghadapi masalah.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(SEMBILAN),Mempunyai watak: Egois dan berlaku kurang ajar.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(SEPULUH),Mempunyai watak: Mudah menerima pelajaran,pendiam dan besar nafsunya.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(SEBELAS),Mempunyai watak: Suka mencuri milik orang lain,Pemberani dan pemalu sekali dan kadang suka menjual barang-barang yang seharusnya tidak pantas dijual.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah(DUABELAS),Mempunyai watak: Pandai memikat hari orang lain,penerima,cepat dalam melakukan sesuatu.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (TIGA BELAS)Mempunyai watak:Baik terhadap famili,pemalu dan suka pergi jauh.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (EMPAT BELAS),Mempunyai watak: hatinya lembut,cekatan dalam melakukan pekerjaan,berbakti terhadap ortu dan famili,berwibawa,tapi orangnya pemalas.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (LIMA BELAS),Mempunyai watak: Suka membantah suami,suka menyuruh orang lain dan berbicara keras.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (ENAM BELAS),Mempunyai watak: Sopan santun,lemah lembut dan bercita-cita tinggi,Tapi kalau sedang marah sulit dikendalikan.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (TUJUH BELAS),Mempunyai watak: Ceroboh dalam melakukan sesuatu,pendiam,berwibawa dan tidak cekatan.
Seorang wanita yang lahir pada hari dan pasaran  yang berjumlah (DELAPAN BELAS),Mempunyai watak: Berani pada suaminya,gampang tersinggung dan berwibawa.
Gimana dengan pasangan kalian,apakah jumplah hari dan pasaran sudah memenuhi watak seorang pujaan hati??Lihat aja diatas..!
Dibawah ini cara perhitungan hari dan pasarannya:
Minggu 5
Senin 4
Selasa 3
Rabu 7
Kamis 8
Jum’at 6
Sabtu 9
Legi 5
Pahing 9
Pon 7
Wage 4
Kliwon 8

0 komentar:

Posting Komentar

 

Linux Opensource & Phreaking Copyright © 2011-2012 | Powered by Blogger